nedelja, 21. julij 2013

Zračni spektakel nad Blejskim jezerom


Sem ter tja vam bom pokazala tudi kakšno mojo fotografijo. In fotografijaje vzrok, zakaj mi zmankuje časa za izdelavo voščilnic in nakita.
Že od nekdaj sem zaljubljena v fotografiranje, vendar zadeva ni bila nikoli resna, vendar časi se spreminjajo.....
Pa da vam kar pokažem fotografije, tokrat zračnega spektakla na Bledom, ki se je odvijal to soboto 20.07.2013.
 










Priprave na večerni ognjemet



Labodji maldič


Labodja družina

Limanje slik bom mogla pa še malo vaditi :)
Uživajte!

2 komentarja:

  1. A tukaj tičiš :-) Za fotoaparatom. Krasne fotke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi, hi, ja, sem čist notri padla :) Že od nekdaj obožujem fotoaparat, samo zdej me je pa čist omrežil. Zato tudi ne vem čemu naj dam prednost, ker vsega mi ne rata.....

      Izbriši