nedelja, 9. november 2014

Prazniki so pred vrati

Tudi pri meni se je začelo praznično ustvarjanje v obliki voščilnic. Nastalo jih je že kar nekaj. Ker uživam v njihovem ustvarjanju pa jih bo sigurno nastalo še kar nekaj :)
Prvo voščilnico, ki vam jo predstavljam je zasnežena smreka.
Na natur papir sem narisala pikice, z vročim embosiranje odtisnila napis in ga na koncu posula z bleščicami. Za piko na i sem na vrhu smreke dodala rdeč srček, ki sem ga prilepila s 3D blazinico.


Ker je tema voščilnice sneg jo prijavljam na izziv CRAFT-alnice.

3 komentarji:

  1. Čudovita je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 120. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Kombinacija eko in bele mi je zelo všeč! In ti si to krasno uporabila :-))
    Hvala, ker se igraš z nami s snegom posutim izzivom v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. U, zelo je lepa. Ideja s srčkom na vrhu smrekice mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši