torek, 11. december 2012

Koledarček

Pri Tini sem videla zelo lep in zanimiv koledarček. Predvsem mi je bila všeč ideja o koledarčku za v torbico. Zato sem se takoj lotila izdelave. Oblikovala sem notranjost koledarčka in ga oblekla v vijolčno zunanjost. Zapira se z ježkom.
Prijavljam ga na izziv: ko me inspirira #8 in craftalnico.



7 komentarjev:

  1. Zelo lepo si ga izdelala in krasen dodatke za v torbico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Šele danes sem te odkrila in mislim, da si ti tista Darinka z mojega FBja, kajne :-))
    Čudovit torbični koledarček si naredila!
    Krasna izbira papirjev!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz sem tista iz tvojega FB. :) Super voščilnice izdeluješ. Predvsem sem navdušena nad "tematskimi", super so!
      Hvala :)

      Izbriši
  3. Darinka, danes sem si vzela čas, da čisto v miru pogledam koledarčke... Zelo lepega si izdelala. Všeč mi je, kako si uporabila vzorčni papir in dodala metuljčka.

    OdgovoriIzbriši