nedelja, 23. december 2012

Praznično ustvarjanje za otroke

Ker pa mami ni in ni mogla počivat :) Papirčkat se ji pa ni dalo, so nastali še posladki za po božični večerji :) Ko sem razmišljala kaj bi naredila, sem mislila na moja nečaka. Da bo zanimivo in okusno in malo drugače kot ponavadi.... Na idejo so mi prišli cake popsi.
Ker nisem imela palčk za ražniče in nič podobnega, sem si pomagala z malo drugačnimi zobotrebci. Največji problem je bil, kam jih zapičiti oz. postaviti, da bodo stali pokonci. Mož je kmalu našel rešitev in ustvarjanje se je začelo :)

 Pogled na tri jelenčke :)
 Takole pa izgledajo vsi skupaj v hladilniku. Komaj čakam da jih fanta vidita :)

Tudi to prijavljam na izziv craftalnice, saj so jelenčki namenjeni otrokom (tako majhnim kot velikom ;) )

Ob tej priliki vam želim lep in miren božič.

2 komentarja:

  1. Iiii kako so luštni :).
    Tudi jaz vam želim lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wauu, super so, veramem, da je bilo z njimi veliko veselja.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši